torsdag 2 december 2010

Tack!


Tack för alla uppmuntrande kommentarer i förra inlägget!

Har funderat på att sluta blogga, då skulle jag spara lite tid. Men det är ju oxå så roligt...jag tror inte jag kan sluta med något, men jag kan ju dra ner på allt lite. Göra allting typ lite mindre...

Idag har jag i alla fall fått en massa gjort hemma. Åkte till stallet bara för att mocka och ta in hästarna, men jag kunde inte stå emot att ta en kort barbacka tur på Nova.

Imorgon har jag lejt in Tilda för att ta hand om Novis, tur att vi har henne. Kristina ska ta hand om Love, så imorgon blir det hästfritt. Men tyvärr brukar jag inte få mycket gjort på fredagar, förutom att umgås med familjen, mysigt!

3 kommentarer :

MoM sa...

Att umgås med familjen, är också att göra något.

Ingela sa...

Ja, mysigt! Inte göra nåt =)
skulle ni behöva filmer har Micke världens största filmbibliotek ;o)
trevlig helg!

Urra sa...

Det blir kanske inte så mkt umgås med familjen eftersom du råkade ut för magsjukan. Din stackare, blä och usch och fy.