onsdag 22 december 2010

Julklapp av Tilda!

-23°, brrr kallt!

Kimberly och Tilda

Ja, det känns som att jag har fått en julklapp av "Tildis", bestående av massor av extra tid i hemmet.
I vanliga fall på onsdagar skyndar jag och Lilly oss till stallet för att mocka, borsta, rida, fodra och fylla vatten... Idag tog Tilda ut Love på en prommis oxå hade hon en kompis som red Nova tillsammans med henne och Kimberly. Det blev bestämt under dagen, så jag har fixat och donat här hemma, fått massor gjort utan att behöva skynda, vilket är guld värt för mig!
Tror t.o.m att jag börjar få lite julkänsla! Tack Tilda!

Imorgon ska syrran och Tilda släppa ihop hästarna. Jag jobbar, men hoppas att de knäpper många kort och kanske t.o.m filmar lite...

Idag har vi haft Love i två underbara år!!!

(22/12 2008, lite rundare och med mera päls, men annars sig lik)

1 kommentar :

Tilda sa...

Haha, det var så lite så. Jag gick först en stund men Love men han var så pigg så sedan longerade jag honom. Han var verkligen jätteduktig och så for jag bad honom galoppera, trava, skritta, göra halt osv så gjorde han det utan att tjura!!! Det var jättekul. Men nån gång då och då blev det ju ett glädje skutt (såklart)