söndag 5 december 2010

Familjen i stallet...

...men inte jag, konstigt! Jag är fortfarande hemma och rehabiliterar mig efter magsjukan. Men imorgon blir det jobb, ett nästan tolv timmars pass startar jag upp med. Vi ska ha föräldramöte...


Jörgen, Felicia och Lilly fixar med Love innan dom ger sig ut i kylan. Allt hade gått bra, dom hade haft ett par riktigt härliga timmar i stallet. Kanske vi kan få med oss Felicia fler gånger till stallet, man vet aldrig!
Syrran hade varit snäll och mockat och gjort sånt på förmiddagen. Hon hade dessutom smort båda Novas sadlar, kanon!


Hoppsadel Claridge House® Trevor II Flatback. Denna sadel ska vi nog sälja, den passar inte Nova längre.Tror den är vid och 17", men jag är inte säker.

Oxå är älskade Love ute på annons nu om någon är intresserad :'(

3 kommentarer :

Malin sa...

Du kanske ska vara sjuk lite oftare!
Snart har du hela familjen som hjälp- redor i stallet.Kul att du kommer imorgon.

Kerstin sa...

Kan du inte sätta ut en annons om hjälp ryttare oxå??

Anonym sa...

Dina bloggarvänner verkar vara väldigt mån om dig. Vad härligt med så omtänksamma vänner. Alla utom du har förstått att det gäller att kunna ta det lilla lugna.