söndag 7 februari 2010

Tjohoo, feberfri!

Äntligen, imorse var tempen normal. Jag riktigt flög upp ur sängen, hm! Har varit i stallet nästan hela dan, måste testa hur jag orkar, så jag kan jobba imorgon.
Började med att syrran & jag åkte till Maja och fick Arnica piller till Nova. Nu tusan ska hon oxå få bli bra i såret...

F.m, syrran & jag i stallet:

Urra tar ut Nova på stallplan. Klia mig här, visar Nova...


...så kliar jag dig på axeln. Lite hag-skottning till den dag Nova får komma dit.

På e.m åkte jag, Lilly och JC upp till stallet:

Jörgen & Lilly motionerar Love. Sedan dukar vi upp fika i stallet.


Lilly sitter och matar katterna med kex. Love vill oxå ha, såklart. Vi gjorde en specialare så han kunde titta ut.

Nu ska jag vila resten av kvällen, så jag orkar gå på jobbet imorgon. Hoppas att febern inte kommer tillbaka, håll tummarna!

3 kommentarer :

Nypan sa...

Välkommen tillbaka!

Kram kram

MoM sa...

Nu gäller det att hålla alla tummar man har så att du håller dig frisk. Nova kommer också att friska på sig så småningom och då jäklar. Hon lär väl bli pigg och glad den dag det blir dags för ridning. Vi ser fram emot den dagen. En eloge till lillasyster som tagit så väl hand om hästarna under din sjukdomsperiod.

Kramar

Maria sa...

En eloge ska hon verkligen ha. Dessutom blir det Urra som får rida Nova första tiden, hon lär va för pigg för mig...