fredag 8 januari 2010

Vill va rik!!!

Jag vet jag har det "apbra", men jag skulle ändå vilja vara, "rik på pengar", så man skulle kunna ha hur många hästar som helst. Lilly och jag kan ha Nova och Love som våra egna och ta lite hjälp om vi inte hinner med, utan att någon behöver betala. Syrran kan skaffa sig en häst som hon gillar och vi kan alla va ute och rida och ha det bra... Har förstått på äldre dar att hästar är livet!

Snälla vinnarskalle visa vad du går för, kan du se till att vinna en massa stålar imorgon så ordnar allt sig...

Ingen ridning idag heller, det blev varmare mot kvällen typ -19°, men jag var för trött efter jobbet för att ta mig ut på en tur. Syrran var upp och tog in dom vid middagstid, så dom fick va ute lite längre idag än igår, Tror dom mår bra av det.

Inga kommentarer :