tisdag 19 januari 2010

Lukas gillar oxå Nova


Lukas på crossen, kanske byter han till Nova så småningom...

Idag fick båda hästarna vila, riktigt skönt faktiskt. Har sett film med familjen, Hundpensionatet. Kanonbra film, kom liter tårar under filmen t.o.m, så nu har man fått gråta lite oxå. Ja,ja de andra i familjen har alltid lika roligt åt mig när jag inte kan hålla tillbaka tårarna, men det bjuder jag på...

Syrran och hennes barn har varit till stallet idag, mockat och fixat till hästarna. Nova har äntligen fått en till, mer än mig som gillar henne. Det är Lukas, syrrans pojke, han vill ta in henne från hagen för hon är såå snäll. Härligt Lukas, nu är vi två som gillar Novis!

Imorgon ska Lilly och jag till stallet det blir bra.

1 kommentar :

Urra sa...

Hon är inte bara snäll utan lydig framförallt tycker Lukas.