onsdag 13 januari 2010

Kanske en dålig mor

Som vill åka upp till stallet själv... Lilly och jag skulle upp till stallet och rida idag. Men jag var så himla trött så jag bara kände att mitt tålamod var =0, ingen bra mor & dotter dag i stallet alltså. Så jag stack iväg till stallet själv. Nova fick vila och Love körde jag några varv runt travbanan, vi var ute i drygt en halvtimme...


En liten film på mig och Nova från träningen i ridhuset igår. Kanske inte världens roligaste film (förutom för mig då)...

5 kommentarer :

Kerstin sa...

Nix, inte en dålig mor!! En bra mor, som känner att NU måste jag ladda batterierna, så jag orkar starta imorgon oxå!! Mkt klokt!!
Fin liten häst du/ni har. Hon ser inte ut att vara så hög, men så söt (min är ju pytteliten..)! Shettisen oxå <3!

Urra sa...

Sluta klandra dig själv för allt du gör eller inte gör.

Nypan sa...

Man behöver "egentid", annars går man in i väggen (jag vet).
Det är ingen annan än Maria som tänker på Maria.

Var rädd om dig
Kramiz

Maria sa...

Tack alla, vad kloka ni verkar vara!

Urra sa...

Ja, jag kan vara klok när det gäller andra iaf.