torsdag 29 april 2010

Så stolt...

...över min dotter!!! Vårshowen, eller Talang 2010 som dom kallade uppträdandet för var helt underbart. Massor av talanger från årskurs fyra till årskurs nio var med. Lilly och fem tjejer ifrån hennes klass (femman) sjöng Love story, dom var jätteskickliga. Vilken underbar mamma-vecka jag har haft. Först var jag på utvecklingssamtal och Lilly blir överöst med beröm, både att hon sköter skolan bra, men oxå att hon är en trevlig person!!! Sedan får jag se henne uppträda sjungandes på scen. Många pussar till min älskade dotter! Lilly och hennes kompisar blev utnämnda till "Bästa framförande", grattis gumman!


Lilly med kusin Linn som oxå var med och tittade.

7 kommentarer :

Unknown sa...

Här syns det nog att det är "din" blick och "dina" ögon som tittar fram under luggen ;o) sådan mor sådan dotter

Unknown sa...

Apropå att jag nämnde senast att det syns vem som är pappa ;o) (också)

Urra sa...

Du kan verkligen vara stolt över din dotter. Jag är stolt över min systerdotter iaf.
Linn tyckte det var jättekul att följa med och titta. Hon tyckte självklart att Lilly var bäst.

Kerstin sa...

Grattis till henne och till dig som har en sådan duktig dotter!!

Ha ha, nej jag vet att jag inte är ensam, ha ha.Tror egentligen att jag är bortskämd med för snälla barn! <3

Ewa sa...

Vad roligt! Visst är man stolt som mamma!?!?!? Nora höll på med cirkus ett tag och de hade också uppvisningar och sånt och mamma (dvs jag) var nog stoltast av alla ;-)
Har lagt din blogg som ett bokmärke för jag hittar en hel del kul här!
Ha en fin kväll!

Ingela sa...

Ja, absolut =D Det är därför jag blivit längre ;o) hehe, eftersom jag får så mycket behandling på mig själv också när vi behandlar varandra på kurser och så :oP

Hälsa karln din att nu vann min pappas häst igen, dvs han är med på fd rix hästen Sanity, riktig rysare. Sanity har tjänat 300 000 och han tävlade mot hästar som vunnit över en miljon. Som ett div 3 lag som spelar mot ett div 1 lag ;o) Sanity vann 100 000 förra veckan och 80000 idag, men de är ju också 70 st delägare .... ;o)
nu måste jag kolla in en personlig favorit i lopp 11...

MoM sa...

Efter att ha läst skolans omdömen om Lilly och även sett den härliga showen där hon hade stor del i härligheten, har ni all rätt i världen att vara stolta. Hennes fina utstrålning och engagemang är en stor tillgång. Fortsätt att peppa henne så kommer hon att utvecklas ännu mer åt rätt håll.
Skickar även massor med kramar till Lilly.