lördag 10 april 2010

Incredible horse


Hemma igen... Linn, Love och min älskade Novis

Det är Nova det, jag bara älskar denna häst! Vi har gjort stora framsteg, det är långt ifrån perfekt, men såå mycket bättre än tidigare. Träningen har verkligen givit resultat, och mera träning ska det bli... Nu har man fått blodad tand igen!

Filmen från dagens träningar är väldigt lång, kanske mest för mig själv, så jag kan titta och lära av mina misstag (hm, det är ju ett antal)...

Tack mamma & pappa, och självklart Tilda oxå, för all hjälp vi fått idag!

4 kommentarer :

Urra sa...

Vad härligt att du är på gång igen. Jag väntar på att få sen nån film.

Tack för idag, det var kul. Nästa gång ska jag vara mer koncentrerad och lämna barnen hemma. Då kan jag köra lite hårdare med dig. Vi kanske ska boka in helgen om två veckor igen.

DJ Vinnarskalle sa...

Schysst musikmix till filmen... Har du anlitat proffs?

Maria sa...

Mitt proffs är såklart min älskade Carlsson,TheSuper-DJ. Skulle bli trist musik utan dig...

Urra sa...

En bra film med bra musik. Som sagt nästa gång kör vi bara dressyr och då ska jag vara mer engagerad hela tiden.