lördag 3 april 2010

Jippi!

Jippi, yes jag mår bra idag. Har sovit bra inatt och ännu så länge har jag inte haft några kramper i magen och ryggen, ljuvligt!

Nova är väldigt nyfiken på Saras hund som var i stallet och hälsade på

Har t.o.m varit upp och ridit Nova en stund, det gick bra. Hon är så himla glad och pigg, det är roligt att ha med henne att göra. Om jag ska va riktigt ärlig är hon nog lite väl pigg och spänd för min smak, men det är skojjsigt ändå...
Underlaget är helt värdelöst, nu önskar man verkligen att man hade tillgång till ett ridhus, men man kan ju inte få allt. Har ju i allafall en underbar häst som håller sig inne i hagen!


Love, Ebba (3år), mamman, Fanny, Sara och vovven ska ut på en tur runt travbanan. Lilla Ebba (Saras lillasyster) tyckte det var jätteroligt att rida Love, och Love var lika lycklig som vanligt...

Lilly och morfar var upp och pysslade med Love igår, myspys för alla. Imorgon (om jag mår bra) ska Lilly och jag ha heldag i stallet. Kanske ska Lilly prova att rida igen, det var ju ett tag sedan.

2 kommentarer :

urra sa...

Vad härligt att du är pigg igen. Själv är jag trött efter en dag i backen. Sen blev det en cafe carlsson på hotellet. Efter det middag med vin till bollis. Ljuvlig dag helt enkelt.

Kerstin sa...

Vacker collie!! <3