fredag 11 januari 2013

Uppdatering om LD

Sakta men säkert händer det positiva saker runt vår flytt till LD (Lyckliga Dalen), tänkte uppdatera lite här på bloggen
Vi har fått "huspärmen" från vår husleverantör Älvsbyhus, där vi ska sätta in alla papper som har med husbygget att göra, coolt!!!
Än så länge är vi supernöjda med allt som har med Älvsbyhus, vi har blivit väl bemötta och känner oss trygga, hoppas att det fortsätter:-)
Idag har vi fått den godkända nybyggnadskartan, som nu pryder vår toadörr. Nu har vi något att titta på när vi ska "pudra näsan"...

5 kommentarer :

Ulrika sa...

Spännande!

MoM sa...

Tokstollar!

Q Ord & inga visor! sa...

Sv:Tack så mycket, han är min lilla pärla och han betyder ofantligt mycket för mig.<3
Jag uppskattar verkligen att du lämnade en kommentar.Hur hittade du min blogg föresten? =)
mvh/Q

Urra sa...

Pudra näsan? Snarare göra tvåan annars hinner ni inte plugga tillräckligt.

Susann sa...

Hej!
Vilken trevlig blogg du har! Jag undrar om du är intresserad av att vi länkar till din blogg från vår hemsida? Ta gärna kontakt med mig på susann.lejon@alvsbyhus.se så berättar jag mer!
Med vänliga hälsningar

Susann Lejon
Älvsbyhus