tisdag 22 januari 2013

Min blogg har blivit länkad...

...från Älvsbyhus hemsida, coolt! Jag fick en förfrågan om Älvsbyhus fick länka till min blogg eftersom jag skriver lite om huset som vi ska bygga.

Som ni säkert redan läst i bloggen ska vi alltså köpa tomt av min systers familj i närheten av Östtjärn. Det ligger c:a en kvarts bilresa från Sundsvalls centrum och är som en dal med stora ängar där våra hästar kan få gå... I början kallade vi på skoj stället för "Lyckliga Dalen", men nu säger alla vi känner också det, eller t.o.m förkortningen "LD"...

Huset vi ska bygga är alltså ett Älvsbyhus, en enplanare som heter Trym, det är sååå spännande! Syrrans familj ska dessutom bygga ett stall och ridplan, så vi får ha hästarna runt husknuten, jippi! Fatta vilken lycka!!!

Om ni klickar här så finner ni min blogg på Älvsbyhus sida.

Bilden är ett fotomontage som karln min har gjort...

Inga kommentarer :