torsdag 3 januari 2013

Fått lite gjort faktiskt

Började dagen hos frissa, jag blir alltid så avslappnad när jag är där. Hon har inrett i härlig lantlig stil och utanför fönstren glimmar snön på läggderna. En bra början på dagen, mindre bra är att ryggen är lite sämre, men det är som det är!

Tog sedan ut Nova på en ridtur, det blev mest bara skritt, vilket kändes mysigt. Jag har oxå rengjort dressyrsadeln, den blev så blank och fin.

När jag kom hem fick jag äntligen lite fart på resten av familjen...
Vi har börjat rensa i ett förråd, inför försäljningen av huset. Det är mycket som man samlat på sig under dom dryga fjorton åren som vi har bott här. Nu hoppas jag att vi får ställa sakerna som vi ska ha kvar hemma hos mor och far.

5 kommentarer :

Urra sa...

Ställer du frågan till mamma och pappa via bloggen :-) Kan inte be om hjälp och så och då är det bra att ha en blogg. MoM får vi oxå ställa flyttlådor hos er?

Maria sa...

Urra, tänk att jag redan har frågat dom och fått JA (i alla fall av den ena M).
Vi räknar ju liksom med att sälja huset innan vi har fått vårt nya hus färdigt...
Och visst får vi hyra er husvagn under tiden?

M sa...

No komments!

Kerstin sa...

Ha ha, ni är roliga ni!!
Flytt, husbygge, ny ponny? Eller står den bara i samma stall?! Här händer det saker.
Sv. Nja, fick lite tråkiga besked idag, så jag vet inte om jag riktigt tror att 2013 blir ett bra år, som jag faktiskt räknat med..

Urra sa...

Om ni är snälla får ni hyra vår husvagn, men ni får inte duscha hos oss ;-)