torsdag 17 januari 2013

Kallt

Burr, vad kallt det var att rida idag! Jag kan inte påstå att det är njutning att rida i denna kyla, jag var bara ute i trettiofem minuter.
Nova var glad och pigg, hon verkar gilla denna kyla. Vad gäller Love, så tror jag att han börjar bli bra i benet, eller han börjar i allafall att bli rastlös. Imorse när dom tog ut hästarna stod han och försökte hoppa över boxdörren, då borde han inte ha så ont tycker jag.

Ryggen min känns bättre idag, det behövdes nog lite ridning så gick det till sig:-)

Hoppas att det blir lite varmare i helgen, nu är jag less på kylan!

2 kommentarer :

MoM sa...

Är det inte dumt att rida i denna kyla? Kanske lika skönt för Nova med hästvård? Nu hoppas vi verkligen på att ryggontet ska ge med sig helt.

Kerstin sa...

Hu, inte rida i kyla!!
Ja, snälla, leta rätt på ngn bild på Curry.