torsdag 24 januari 2013

Jag mår så bra!

 
Jag mår så bra nu sedan jag har börjat att sova på nätterna.

Nu i efterhand känner jag hur slut jag var av att inte kunna sova. Efter att jag fått piller av farbror doktorn så sover jag som en stock, vilket har gjort att jag får en helt annan energi.
Jag tycker att, mitt positiva jag, sakta men säkert börjar komma tillbaka, det är härligt att leva helt enkelt. Från att ha sovit runt max fyra timmar per natt kan jag lätt sova åtta timmar, i helgen sov jag tio timmar, fatta...

Nu skulle jag egentligen ha åkt och ridit, men jag har så ont i nacken och skuldran på vänster sida, så jag har fått gått och lagt mig en stund.

Det är nog från när jag var hos Maja och fick Kranio-Sakral behandlingen, hon varnade mig för att jag kunde få ont i några dagar. Jag har oxå fått extra ont i båda hälarna, men det ska gå till sig i efterhand. Kroppen jobbar på för att få ryggmärgsvätskan att kunna "flöda" fritt, i upp till tre veckor efter en behandling.

Ja, ja just nu leker livet och jag med det. Har ju oxå mycket att längta och se fram emot i år. Eget stall till hästarna (syrrans stall) och flytta in i ett alldeles nytt hus som ska ligga granne med stallet!!! Ååå, vad jag längtar. Hoppas att vi kan flytta hästarna redan första juni.

Yes! Yippie!! Tjohoo!!!

2 kommentarer :

MoM sa...

Härligt att höra såna positiva tongångar. Unnar dig verkligen att må så bra. Hoppas bara att du inte längtar ihjäl dig.

Urra sa...

Det var nog det bästa inlägget att läsa. Härligt att det känns så och vilken tur att du tog ditt förnuft till fånga.