lördag 19 januari 2013

Ännu en stalldag

Vi ska nu testa stallpellets eftersom karln min har rekommenderat det. Han jobbar med reklamen och marknadsföringen kring dessa (han har varit med och designat säckarna). Min utvärdering om Stallpellets kommer om någon vecka...

Syrran red tillsammans med Elin och Skorpan idag, det var två svettiga hästar som kom tillbaka efter drygt en timmes ridtur...

Love ser glad och nyfiken ut när vi kommer för att ta in honom. Eftersom det bara var -4 grader idag passade Lilly och jag på att mocka hans lilla hage...

...oj vad han tyckte det var spännande med Stallpellets! Han nosade, krafsade och rullade sig om och om igen.

Titta vilken fin reklambild:-)

4 kommentarer :

Urra sa...

Måste bli superreklam när världens bästa och sötaste ponny gillar det.
Det var kul att äntligen få sällskap vid ridningen

MoM sa...

Shit, vad ni ska tjäna stålar på "lillen", han är ju en riktig reklampelare. Får man provision?

Bara Mia sa...

Skönt att höra att Love är bättre :)
Sv: en bra kvinna reder sig själv ;-D
Nä skämt å sido jag tycker om att fixa och dona med sådant:)
Speaker det var roligt att vara , en utmaning att övervinna ... Men inte kan väl jag syndromet :)

Kram

Kerstin sa...

Sötis!! Jag är nöjd med pelletsen, fast den är ju billigare på byggmax.. :P Dock använder jag den inte lika mkt under vintern eftersom jag har dåligt med vatten i stallet och den blir ju bäst uppblött.