lördag 5 maj 2012

Sakerna är flyttade


Gud vad grejer vi har och vilken tid allt tar... Syrran och jag har hållit på i fem timmar med att flytta grejer och städat ut oss från gamla stallet. Ändå hade syrran gjort mycket igår. Vi har kört två smockfulla billass ner till syrran med hästsaker. Och ett fullt billass till nya stallet och dessutom lite grejer hem till mig...


Så här tomt blev det i stallkammaren i vårt gamla, fina, trivsamma stall...


Loves vagn fick vi inte in i min bil, så jag drog den ner till syrran. Nu har vi inga saker kvar i Klisstallet, snyft!!!

Nu lite vila, sedan ska vi upp och mocka. Blir nog ingen ridning idag, är tyvärr för trött för det.

3 kommentarer :

Urra sa...

Ja, det känns faktiskt lite sorgligt att flytta från Klisstallet som jag bara har kunnat ta en promenad till om jag har velat. Det har varit ett bra stall och förhoppningsvis blir det nya minst lika bra.

Vinnarskalle sa...

Fint ekipage på den sista bilden... Ingen kusk? ;-)

Kerstin sa...

Men har ni ingen ponny som kan dra den?? ;)
Ja visst samlar man på sig saker!! Hua, fasar för den dagen jag ska flytta...