lördag 5 maj 2012

Hm

Vi skaffade hästar för avkoppling... Men de sista veckorna har det varit allt annat än avkoppling! Det känns som att syrran och jag inte gör annat än städar, tar bort hagar, bygger hagar och flyttar grejer! Vi hinner knappt med att umgås med hästarna... Nä, just nu skulle jag faktiskt kunna vara utan häst...


Tog i alla fall en ridtur på Nova ikväll. Det gick väl inte så bra, hon var mest spänd, fjantig och rädd. Verkade inte alls tycka att det var kul att upptäcka nya ridvägar. Så ridturen var väl inte direkt uppiggande... Men vilka underbara ridvägar det verkar finnas, det är vi inte bortskämda med!


Hästarna ute i sin nya, leriga hage. Allt lugnt och fint, dom trivs att få vara tillsammans...

Medan jag red, mockade och fixade syrran och hennes barn med allt annat. Tack för det!

Imorgon ska jag ta det lugnt...men det skulle verkligen behövas städas här hemma oxå!!!

1 kommentar :

Urra sa...

Ja, idag har vi gjort ett hästjobb :-) Kvällen med barnen har varit väldigt skön. Dom hade dukat och fixat medan jag var och köpte mat. SEn såg vi Lets dance och sedan var det sängen för dom. Nu sover dom och jag ser på hockey, Skön kväll helt enkelt.