tisdag 15 maj 2012

Kvalitetstid igen


Lilly och Mistral

Idag var det Dotra och jag i stallet igen. Vi har det verkligen bra i stallet när vi är tillsammans. Det känns som att Lilly tycker det är roligare igen, hon längtar till hästarna nu, kul, kul!

Vi tog oss en skrittur på ca en och en halvtimme igen. Vi travade även två korta sträckor, jag kunde inte se att Mistral markerade något. Men vi måste även kolla hur han ser ut på böjt spår.
När vi red hemåt blev hästarna superpigga, Lilly hade lite jobbigt med Mistral då. Men det gick bra, han blir alldeles för stark för henne...

Jag tror att alla var i stallet ikväll när vi var där. Måste erkänna att jag gillar bäst när vi är där själva... Men det är ok annars oxå, alla är väldigt trevliga och lättsamma.

Jag har gjort nåt med min högra fotled, det gör skitont, vet inte vad det är. Förkyld och allergisk har jag oxå lyckats bli. Men nu är det snart långledigt igen, så då får jag vila upp mig.

På torsdag är det städdag i stallet, sedan ska Lilly och jag rida.
På fredag ska Lilly och jag på shopping i Birsta.

1 kommentar :

MoM sa...

Fotleden? Aha, för mycket svira när det blev föräldrafritt kanske?