onsdag 9 maj 2012

Promenad



Har tyvärr haft lite mer ont i ryggen idag. Valde därför att ta en promenad med Mistral. Å, shit jag fick mig en timmes promenad i rask takt vill jag lova. Mistral hade såå bråttom!

Syrran red Nova och dom stack iväg på en galopptur när vi kom till skogen. Jag trodde aldrig att de skulle komma tillbaka. Dom hade hittat ännu en till ridväg med underbart underlag, fantastiskt!

Tycker att hästarna har fixat flytten bra. Nova och Love är precis som vanligt. Mistral är lite orolig i boxen, men det blir bättre och bättre för varje dag.

Kom på att jag måste ta vatten från stallet istället för från bäcken när vi fyller vattentunnan i hagen. Det var det som gjorde ryggen sämre. Blir till att bära i dunkar från stallet hädanefter...

Imorgon ska Lilly och jag ut på en ridtur, det ser jag fram emot. Vi får så bra mor och dotter prat då...

1 kommentar :

Urra sa...

Hoppas ni hade det bra idag.