måndag 9 januari 2012

Så gulligt

Idag har min mamma och pappa följt med Lilly och Linn till stallet så dom fick rida, det är så himla gulligt tycker jag... Linn hade ridit två varv runt travbanan på Love och Lilly tog tre varv barbacka på Mistral, under tiden hade mamma och pappa mockat. Snacka om lyxigt!!! (Tyvärr knäppte dom inga kort).
Karin ska rida Nova, så både syrran och jag har "stallfritt", ganska skönt idag då det är första dagen man jobbat efter julledigheten.
Så nu är det dags för ryggövningarna istället, ingen rast och ingen ro ;-) .Sedan blir det en film med karln min, som är alldeles chockad eftersom jag är hemma!

3 kommentarer :

Urra sa...

Mamma och pappa tyckte det var så roligt. Iaf mamma, pappa säger ju inte så mycket. En rättning, det är Tilda som ska rida Nova.

Anonym sa...

En ledig kväll med film och karln, vilken lyx.

Misa sa...

Skulle ta stalltjänst oftare om jag visste att du gjorde ryggövningar.