fredag 20 januari 2012

Jobbat


Snuttisarna...

Idag har jag jobbat, fick en mjukstart med endast sju barn, skönt! Det gick bra, men nu är jag rejält slut, soffan är skön att slappa i. Är fortfarande tjock i halsen och det gör lite ont när jag sväljer, ögonen är fortfarande vackert rödsprängda av ögoninflamation, kort och gott, jag ser förjävlig ut... Men det känns bra att ha jobbat.
Hoppas att jag känner mig piggare imorgon, har tre dagar kvar att äta penicillin, sedan bör jag väl vara frisk.

Syrran sa att Nova inte var någe varm vid såret idag, så imorgon kan vi sätta igång och skritta henne, vore skönt att få komma ut på en kortare skrittur, får se hur jag känner mig imorgon...

Ha en trevlig helg alla, det ska jag ha!

2 kommentarer :

Kerstin sa...

Krya på dig!

MoM sa...

Unnarrr dig en skön helg. Nytt besök hos doktorn eftersom det halsonta ej är över?