torsdag 5 januari 2012

Besök i stallet

Idag har min fina vän Camilla och hennes dotter Alva varit i stallet med oss. Jag mockade medan Alva och Lilly gjorde iordning hästarna. Sedan bar det av, jag och Camilla promenerade och barnen red. Tyvärr fastnade det hela tiden i Loves hovar så det blev lite halkigt, men det är inte så mycket att göra åt.

Tilda ska rida Nova idag, Mistral blev bara skrittad idag, lite synd jag tror att han skulle behöva ridas lite mera. När syrran kommer hem så vore det nog bra om hon och jag kan rida typ varannan dag så att hästarna får gå lite mera...
Jag har gjort mina ryggövningar på morgonen, bra gjort Maria! Har oxå en väldig träningsvärk efter allt ridande, men snart slipper jag nog träningsvärk om jag fortsätter i den här motionstakten;-)

3 kommentarer :

MoM sa...

Bra gjort som sagt men ryggövningarna ska göras varje dag, hm.

ulla sa...

Som sagt ryggövningar måste göras dagligen för att vi skall må bra
kram Ulla

MoM sa...

Härligt svärmor att du håller med. Mera sån´t.