måndag 29 november 2010

Barbackaridning i kylan

Lilly och jag red barbacka ikväll för att få lite värme från hästarna, det gick super! Love var riktigt lugn för en gång skull och Nova var pigg ikväll igen...
Vi ska lämna in träckprov på hästarna, men Love bajsar ju aldrig. Jag tog in dom halvfyra, halvåtta när syrran for upp för att ge dom kvällsmat så hade han fortfarande inte bajsat. Rackarns häst, hur ska vi få honom att skita lite!!!


Mellen har nu flyttat till Värmland (tror jag att det var), det blir alltid tomt när någon häst flytta från stallet. För att inte tala om vad trist det blir när inte Tilda och Karin är i stallet. Hoppas att dom kommer och är där lite i alla fall!!!

1 kommentar :

Urra sa...

Ja, det var verkligen tomt ikväll när jag kom upp. Usch, jag hoppas dom hittar en bra häst snart.