tisdag 23 november 2010

Syrran rider idag


Själv har jag krupit ner i sängen, jätteont i nacken och är illamående, tänker inte få magsjuka. Jag tror att illamåendet kommer ifrån nacken och huvudet.

Hade verkligen tänkt att jag skulle orka rida oxå, men jag känner mig ganska slut. Vet tyvärr att syrran egentligen inte hade riktigt med tid. Men som Nova är nu så behöver hon verkligen rastas.

Imorgon kommer två personal plus köksan tillbaka, så nu är det bara en personal som fortfarande är sjuk... Jag kan inte jobba över, för Maja kommer halv fyra och ska ge Novis behandling...

3 kommentarer :

Urra sa...

Jag trodde bara att det var två personal borta, ja förutom köksan och Malin som har semester. Eller fick ni ta in en extra extra vikarie dom här dagarna?

Jag har ridit och jag behövde inte stressa, det var skönt fast det var så kallt. Hon var lugn och fin idag, som vanligt när jag rider, eller lite piggare än som vanligt när jag rider. För när jag rider brukar hon vara riktigt trög.

HOppas du kan få gå lite tidigare imorgon eftersom du lär ha en hel del övertid.

Nackvärken kanske kom från avåkningen igår?

Krya på dig

Ingela sa...

Nä hoppas inte magsjuka, däremot kan det ju vara en reaktion på avramlingen, knyck i nacken, att det kommer därifrån som du säger. Illamående tendenser finns ju med i bilden om det blir klämt i nacken.
Sånt brukar ju inte kännas på en gång utan komma efter ett tag .... :-(

Ta hand om dig, i nåt viloläge

MoM sa...

Stackare, stackare nu får det vara nog med problem. Illamående och nackont,hm du kanske ha fått hjärnskakning efter avramlingen igår. Det låter likadant som när Urra föll av sin ponny för ett antal år sedan. Hon fick ju en rejäl hjärnskakning, kommer du ihåg? I vart fall hoppas vi att det inte är nå´t sån´t.

Krya på dig och fortsätt vila även imorgon från jobbet om det behövs.

Kramar