fredag 19 november 2010

Vattnar hästarna


Jag var upp imorse och ställde ut vatten till hästarna, härligt att dom får gå tillsammans igen...
...hade även tänkt att jag skulle hinna mocka, men jag kunde inte börja jobba den tid som var tänkt (som vanligt), så därför hann jag inte.

(Vi är alldeles för snälla inom barnomsorgen, vi har våra scheman som vi ska jobba efter, men så fort nån tex är sjuk så ändrar vi våra tider och jobbar mera. Så är det för alla mina kolleger, vi ställer alltid upp. Ändå får man höra att budgeten inte går ihop, lite trist faktiskt!!! Ja, ibland får vi faktiskt höra att vi är bra oxå).

Hur som helst. Idag har syrran och Linn tagit hand om hästarna. Linn red faktiskt Love med morfar som "hjälpare". Nova var visst lite "explosionsaktig" med syrran oxå, men hon är ändå inte så att hon vill sticka. Utan mera så att det känns som att hon ska "explodera".

2 kommentarer :

Urra sa...

Ni gör det bra som får det att gå ihop på dagis. Synd att det inte märks i lönekuvertet.

Nova var en liten sprättdurk idag.

Ingela sa...

Det gör du rätt i ;o) Nova ser ju ut som en rund miljon hon, om man ska prata travspråk ;o) då jag har sett henne =)
tack!