lördag 15 maj 2010

Sommardag!

Vilken härlig dag, sommar och värme! Dagen började med att syrran och jag tog en ridtur upp mot Klissberget. Det är så kul när vi kan rida tillsammans.

Syrran lånade Fanny så att vi kunde rida tillsammans (Tilda & Karin skynda er att skaffa en ny häst)!

Efter den härliga turen var det hem för att äta lunch och förbereda middagen. Sedan fortsatte jag att röja utomhus efter hantverkarna.

Sedan blev det dags för ännu en tur till stallet. Denna gången med Lilly.

Hon red ner till syrrans familj. Linn och deras granne Maja ville gärna vara med på bild (fotograf Lukas).


Lilly har än en gång gjort stora framsteg, nu rider hon själv igen. Jag blir så glad för hennes skull...


Dagen slutade med första middagen utomhus i ca 18° värme, kan man ha det bättre...

3 kommentarer :

Urra sa...

Vilken härlig dag ni hade. Jag hade oxå en skaplig dag, förutom att Linn fortfarande hade feber igår så jag fick lov att vara inne en del.

Lilly är så otroligt duktig, när hon bestämmer sig för nåt då fixar hon det.

Mom sa...

Fortsätt att ha det så bra. Nu är sommaren på väg och snart har ni Glimmers häftigaste hus. Vad kan man mer begära. Dessutom en dotter som återigen överträffar sig själv. Vad tog rädslan vägen?
Håller sig bara Nova kvar i hagen nu, så är allting toppen.
Hälsa Jörgen att jag tyckte vårt samtal var mysigt.

Kerstin sa...

Vilken underbar dag!! Härligt att hon rider själv!!