tisdag 4 maj 2010

Kunde inte rida...

...pga ryggont. Sadlade och gjorde iordning Nova, men när jag skulle sätta foten i stigbygeln kände jag att ryggen protesterade alldeles för mycket. Det var bara att sadla av och ta en prommis med henne istället. Vilket hon inte verkade ha nåt emot, hon är inte ett dugg fjantig när man går med henne. Vi hade en mysig stund tillsammans, gick en bit upp mot Klisstugan.

Hovslagarn har varit här idag. Skott Nova och verkat Love, allt gick bra. Vi har två snälla hästar!


Sjunde dagen på husbygget, det går sakta framåt. Pappsen har dessutom varit här idag och grundat fönsterfodren i Felicias rum, som Jörgen sedan målat ikväll. Det blev apsnyggt!!!

3 kommentarer :

målarskalle sa...

Hm, med apsnyggt, menar du väl inte att det såg ut som om en apa målat dem, va? Det var inte så enkelt att få till så'na där fina penseldrag...

Maria sa...

Ja, typ!

Unknown sa...

Kul att se S-A, för det är väl han ;)
Jag har ju aldrig sett/träffat honom =)
Men av den bilden att döma lär jag nog inte känna igen honom om jag möter honom på stan ändå ;o)