onsdag 26 maj 2010

Äntligen ridit


Love var jättegosig med Lilly idag, när hon borstade honom, han vände huvudet mot henne hela tiden.

Jag har inte ridit sedan i torsdags, känns som en hel evighet. Men idag fick jag äntligen till det, dessutom fick jag äran att rida med min älskade dotter, som red Love. Det var ju ännu längre sedan vi red tillsammans, nu riktigt längtar vi tills vi ska ta en tur med hästarna runt elljusspåret, det blir nog snart. Idag red vi hästarna tillbaka till stallet igen, Nova kändes jättepigg. Imorgon ska jag ta en ordentlig tur med henne, det blir skojj!!!

När vi kom hem var det bara att värma mat som vi fått av min älskade mor. Mums massor av morotsstuvning, jag är proppmätt, tack mamma!

Nu ska jag bara slappa, om jag nu kommer ihåg hur man gör!!!

1 kommentar :

Urra sa...

Vad härligt att ni fick en tur tillsammans och att det gick bra. Hoppas du kom ihåg hur man slappar. Det behövde nog du.