torsdag 13 maj 2010

I just love little Love


Ännu en gång stal han showen ifrån Nova. Tänkte lägga ut en dressyr-film på henne och mig, det gick sååå bra idag. Men så löshoppar syrran Love och han är ju bara bäst.


(Jag ber om ursäkt för mitt dåliga språk på filmen).


Jag red alltså dressyr för syrran idag, vi var jättenöjda. Nova var mjuk, följsam och framåt. Precis som jag vill ha henne, dessutom satt jag mycket bättre idag. Kul,kul!!!

Vet ni var Tilda och Rex är? Det är kanske hemligt, törs inte skriva nåt här, men det är jättekul för henne!!!

Lilly har oxå en blogg nu, Lillys.

2 kommentarer :

Urra sa...

Jag törs skvallra vart dom är eller nu är dom på väg hem. Dom är på väg hem från Stockholm efter en uttagning i Ponnyakuten. Vi hoppas att hon blir uttagen, men tyvärr får man väl säga att Rex hade skött sig bra.

Kerstin sa...

Men vad fint han hoppade innan han kom på att han inte behövde!! :D