fredag 8 februari 2013

Stall LD!

Efter mycket tjat och lite "rävande" från mig och Lilly så har karln min äntligen gjort några förslag på loggotyper till blivande "Stall LD"!
Jag gillar den längst upp i högra hörnet, vem gillar du mest?
Ja, nu är det äntligen helg, den är alltid lika välkommen. Ganska skönt att vara utan spis, då måste man köpa mat, enkelt!

I helgen har vi stalljour och Nova ska ridas igång igen efter att ha vilat sedan hon fått KS-behandling. Kanske jag kan komma iväg på någon träning snart. Funderar på att lösa ridhus-abbonemang i NjurundaRyttareFörening (min gamla klubb), det tar bara en kvart att åka dit från stallet. Ja, det får nog bli så.

Nu ska jag mysa med familjen i soffan framför TVn. Trevlig helg!

1 kommentar :

Urra sa...

Jag håller inte med dig om loggan. Finns andra som ser bättre ut. De kanske ser annorlunda ut när man ser dom live.

Känns bra att jag är den som bestämmer vad som ska pryda MITT stall :-)
Kram systra. Vi syns imorgon bitti