fredag 22 februari 2013

Kanske hoppning

Urra och Nova för något år sedan. Så glada dom ser ut båda två! (fin bild, eller hur)
Vi har stalljour i helgen, helt okej! Pappa ska få ha chaufför-jour han oxå. Vi ska till NRF och träna imorgon...
Min rygg är långt ifrån bra, så jag har en liten plan (syrran vet inget)... Om jag rider fram Nova lite lätt så kan syrran sätta upp ett par hinder, så kan dom hoppa lite. Tror att både Nova och Urra skulle få en bra lördag av några små skutt. Jag har packat ner listan med hinderavstånd, så det är bara att sätta upp några hinder. Hoppas att vi har ridhuset för oss själva. Ja, ja vi får se vad morgondagen har att bjuda på:-)

2 kommentarer :

Urra sa...

Nu vet jag dina planer, låter väl helt ok. Vi får väl se hur många som är där om vi kan hoppa eller inte.

MoM sa...

Planerna gick tyvärr inte i lås. Magsjuka satte streck i räkningen. Krya på dig gumman. Kram