lördag 9 februari 2013

Ordningen återställd

Idag har Love fått börja gå med Nova och Manhattan i hagen, skönt för honom.
Lilly, jag och Urra har haft hästutsläpp imorse. Allt gick bra, vi skyndade oss att jobba undan i stallet så vi kunde åka och titta på Tilda som hopptränade.
Det var roligt att titta, Tilda var duktig!

Nu har jag varit och ridit Nova, hon har blivit så himla fet att man knappt får åt sadelgjorden. Mamma och pappa promenerade med Love, gissa om han blev lycklig!

Imorgon hästutsläpp igen, syrran har visst blivit sjuk, så imorgon blir det Lilly och jag.

2 kommentarer :

Urra sa...

Henrik är inställd på att åka istället för mig. Du kan ju iaf behöva hjälp med att bära in alla säckar.

Maria sa...

Pappa har burit in alla säckar i stallet och fyllt upp fodertunnan.
Lilly och jag behöver ingen hjälp imorgon, kan vara mysigt för oss att vara själva i stallet. Sorry Henke!