söndag 17 februari 2013

Kram till alla

Vill ge en stor kram till alla jag känner... Främst då till karln min, Lilly, mor å far, hela syrrans familj och många fler. Vi ska ta väl hand om varandra och uppskatta varandra... Har precis fått höra om en femton år gammal flicka som för några år sedan förlorade sin mor och nu även har förlorat sin far. Så tragiskt, så det finns inte ord... Man ska verkligen vara rädd om det man har och måna om varandra. Känner mig ledsen för flickans skull. Jag älskar er alla, kram.

3 kommentarer :

Urra sa...

Kram till dig oxå <3

MoM sa...

Många kramar tillbaka till dig och din familj. Jag var tolv år när jag förlorade min far och det var sorgligt nog.

Bara Mia sa...

KRAM till dig med ..

Sv: ja hade det inte varit för lilla E så hade det nog blitt chips istället :-D hehe..

hoppas ryggen ger med sig snart.