tisdag 12 februari 2013

Jag har fått Kraniosakralbehandling

Idag var det min tur att få behandling av Maja.
Jag har haft fruktansvärt ont i ryggen i några dagar. Ett par gånger idag på jobbet knyckte det till och jag trodde att jag skulle få ryggskott, men jag har genomlidit dagen utan ryggskott.

Väl hos Maja så känner hon hur det sitter fast på vänster sida (som vanligt). Hon lägger sina händer under min rygg och efter ett tag känner jag hur det börjar pulsera. Det är svårt att förklara hur det känns. Men när det väl började hända saker så kan jag förklara det som att det är något som liksom ringlar sig under huden och liksom svider och ibland dunkar det. Jag vet det låter mysko och det känns mysko oxå.

När jag skulle åka därifrån kunde jag bara böja mig ner och ta på mig stövlarna, innan hade jag ett rent h..vete när jag tog på mig dom , kanon!

Hon har oxå satt in två stycken akupunkturnålar i mitt vänstra öra, en för njurarna och en för nyckelbenet. Jag ska trycka på dom några gånger varje dag... Det här blir spännande!

2 kommentarer :

Urra sa...

Va, har du kvar nålarna? Scary, men bra att ryggen blev så mycket bättre.

MoM sa...

För Guds skull sov på höger sida och ligg still.