torsdag 21 februari 2013

En skylt!

Nu händer det grejer kan jag lova...
Bygglovet och allt är beviljat sedan någon vecka tillbaka, jihaa!!!
Vi har fått en skylt att sätta upp på tomten innan bygget ska börja... Kolla vad coolt, CARLSSON 38678! Gud, nu pirrar det rejält av spänning i magen kan jag lova...
...men tyvärr visar nedräknaren på mobilen att det är ca 228 dagar kvar till inflyttning:-( Önskar att det vore 128 dagar kvar bara, då skulle vi få flytta in till sommaren. Men det är ändå kul varje gång det dimper ner ett brev från Älvsbyhus i brevlådan!
Idag har jag ringt vår Kontroll Ansvarige, för vi ska ha ett tekniskt samrådsmöte för att få vårat startbesked. Det är verkligen massor som jag inte fattar ett jota av, men som tur är så kan man få hjälp med allt. Ja, så är läget just nu, nedräkning pågår;-)

3 kommentarer :

MoM sa...

Läser¨på skylten ca 4 veckor innan
leverans. Undra om den hinner mögla innan dess, vad tror ni?

Maria sa...

Jag ska nog hålla den mögelfri, putsa, putsa och putsa;-)

Urra sa...

Akta så du inte tappar bort den