lördag 9 februari 2013

Kanske, kanske, kanske...

...kommer jag iväg och tränar imorgon om vädrets makter vill vara på min sida. Så håll tummarna! Jag är lite fjantig vad gäller att vara ute efter vägarna med hästtransport vid dåligt väglag.
För många, många år sedan gled vi ner i diket med häst och allt, det vill jag inte va med om igen. Jag har blivit en försiktig, näst intill fjantig tant jag!

Hur som haver, vi har löst anläggningsabonnemang på NRF och jag ska rida för Elena om vi kommer iväg.
Det var av henne vi köpte vår första (i vuxen ålder)  häst Starlin av. När vi köpt Nova så var det Elena som hjälpte oss att utbilda henne och nu är jag tillbaka hos henne igen... Det är Maja, Elenas mamma som behandlar Nova och mig med Kraniosacral och det är Sten-Allan, Elenas pappa som är vår hovslagare. Många av familjen Göransson är alltså anlitade av oss:-)

Så håll nu tummarna att vi får komma iväg och träna imorgon (och att min dumma rygg håller ihop)!

3 kommentarer :

Urra sa...

Jag håller tummar och tår

MoM sa...

Jaha, då blev det ingen träning denna gång heller.

MoM sa...

Jaha, då blev det ingen träning denna gång heller.