söndag 10 februari 2013

Ingen träning

Det blev ingen träning idag, så synd:-(. Pappa som skulle ha skjutsat mig blev sjuk, plus att min rygg inte skulle ha pallat för ett dressyrpass...
Det blev ett skritt och travpass på drygt en timme i skogen istället.Galoppera ville inte ryggen vara med på, men annars var det ok. Jag blev inge sämre av att rida, vilket jag är tacksam över. Nova var pigg och glad och faktiskt inge fjantig, kul! 
Lilly och jag var i stallet vid kvart i nio imorse och släppte ut hästarna. Vi hade riktigt, riktigt mysigt, det var länge sedan bara hon och jag var i stallet. Allt gick bra, vi avslutade stallpasset med att städa och göra fint. Lilly sopade stallgången helt ren, det var så fint när vi åkte därifrån!

Love är kaxigare än aldrig förr i hagen, det är han som styr och ställer nu! Vi tog även en halvtimmes promenad med honom...

Nu ska här laddas om för en ny arbetsvecka, helgerna går på tok för fort!

1 kommentar :

Urra sa...

Helgerna går verkligen alldeles för fort och när man dessutom inte är pigg är den ännu kortare.