tisdag 6 mars 2012

Tråkigt underlag

Nu är det tråkigt att rida. Det går absolut inte att göra nåt, stenhårt och blankis överallt. Har även idag varit ute och skrittat med Nova. Mistral och Love har vilat idag. Lilly har hjälpt mig på jobbet idag, så hon var nöjd att vara hemma ikväll.

Vad gör ni med era hästar när underlaget är så här? Nova behöver verkligen motioneras, hon får inte bli tjockare än vad hon redan är. Känns ganska hopplöst just nu med ridningen...

Dumle verkar ha klarat sig bra i alla fall. Han har blivit lite skygg oxå har han ett litet sår på nosen. Stackars lilla rädda kanin!

Imorgon hade jag hoppats på att få vara ledig ifrån jobbet. Tyvärr går det inte, ska börja en timme tidigare istället, suck!

1 kommentar :

Kerstin sa...

Men lilla kaninen då. Jag fruktar för sommaren här, vi har massor med rävar och 12 ugglor som bor härifrån och mot Tynderö..
Ridhus?! Med hästarna alltså.
Hur kunde ni köpa 115cm till er stora c-ponny, hi hi!! Det har jag till b-ponnyerna! Vi får in nya täcken på Hööks,ska kolla dem först så återkommer jag, blir ju rätt billigt för mig att handla där.. ;)