onsdag 21 mars 2012

Måndag, tisdag och onsdag

Dåligt med uppdatering på bloggen nu. Jag är trött och känner mig liksom lite "suck" typ... Ja, ja ibland är det så.

I måndags bara orkade jag inte rida så både Nova och Mistral fick vila...

Igår red jag en pigg Nova, jobbade skänkelvikningar och öppnor efter vägen... Ida red en pigg Love och hennes mamma Ingela red Mistral.

Ikväll red Lilly och jag två superpigga hästar. Vi travade en gång, då exploderade Nova och flög i luften. Och Lilly hade fullt sjå att kunna hålla Mistral i trav, han blev fruktansvärt pigg och stark...
Min kära pappa hade varit upp och mockat till våra hästar, det tackar vi för. Blir lite väl sent på onsdagar annars...

Imorgon slutar jag tidigt så då kanske jag ska försöka att rida av båda hästarna (jag skiter i städningen här hemma)...

2 kommentarer :

Anonymskalle sa...

Om man bor på landet kan man ha jordgolv och hästarna inomhus...

Kerstin sa...

Jag kan lova att städningen finns kvar! ;) Så rid och njut ist!!
Ska ni var med på klickerkursen??