fredag 30 mars 2012

Bus!!!

Jag visste det, syrran är hopplös!!! Hon bara älskar att busa med hästarna, själv är jag lite lugnare och föredrar lugn och fin dressyr. Men idag var det syrran som bestämde ridtempot och då går det undan. Vi red mot Sidsjön och slutet av vägen och på tillbakavägen upptäckte syrran såklart ängen! Yes, nu kan vi busa säger hon och sätter iväg...


Här laddar Mistral och hon...


...han har precis gjort två rejäla bakutare och syrran bara ler!


Så ska dom försöka att få stopp oxå :-)

Tyvärr blev det inga bilder på mig eftersom syrran höll på att ramla av när hon skulle fota mig. Mistral var rejält på tårna... Men Novis och jag busade oxå!

Imorgon blir det Gunilla-träning, jag längtar!

2 kommentarer :

Urra sa...

Det är så kul att busa, blir som barn på nytt.

MoM sa...

Ränderna går aldrig ur, eller hur?