lördag 29 januari 2011

Ryggstrejk

Inget hästande idag heller, shit det "suger"! Karins kompis Åsa rider Nova idag, tack för det, Kristina (medryttaren)rider Lovekillen.

Ryggen strejkar fortfarande, nu har det gått över på höger sida. Jag är inte det minsta bättre, jo lite bättre än i torsdags, då var det värst.
Nu har tankarna börjat snurra över om jag verkligen kommer att kunna jobba i tjugo år till på förskola. Vad ska jag göra annars, det är det ända jag kan, och det är det jag tycker om att arbeta med. Visst blir jag less ibland, men det blir väl alla...

Ja, ja det känns lite tungt just nu, men det har kunnat vara värre. Jag har det bra, och ryggen blir ju bättre efter lite vila och så. Ska tillbaka till Porshage på måndag, får se vad han gör och säger då...
Kämpa på bara!!!


3 kommentarer :

Nypan sa...

Har du inte provat "Mirakel Martin"?
Om inte så kan jag verkligen rekommendera honom.
Enda nackdelen är att han är bara här i Sundvall några dagar i månaden.
Han är suverän.
Min rygg är i princip bra (hade en låsning mellan skulderbladen som gjorde att jag fick ont i korsryggen och axlarna, vem kunde ana att det satt där?)
Han fixade till o med mitt knä som varit ont sen i somras (bred till det när jag skulle sitta upp).
Jag är helnöjd.
Om du är intresserad så kolla på: kroppia.se :D
Kram o krya på dig

Urra sa...

Vi ska se till att vi fixar din rygg. Med rätt hjälp och förhoppningsvis några förebyggande övningar ska det gå bra. Vänta med ridningen tills du blir riktigt bra.

Kerstin sa...

Har du provat Back on Tracks ryggbälte? Jag hade ju ont i knä i 10 år utan att få någon bra hjälp, hade på BoT knäskyddet i 1 dag och blev bättre, nu har jag det på nätterna eftersom jag står och går mkt.
Underbara bilder på Love i ett tidigare inlägg!! <3 Han är ju så fin.