torsdag 6 januari 2011

Oväder


Nova hatar detta väder, Love ser inte heller så glad ut...

Vaknade imorse, jippi det var varmare ute. Tänkte direkt att jag skulle kunna rida i ridbyxor, inga täckbyxor... Hm, gick ut för att ge kaninen vatten, då upptäckte jag vilket fruktansvärt väder det var. Snö och blåst, blä!

Ja, ja det är bara att bita ihop och sticka upp till stallet och ta en ridtur. Väl uppe i stallet ångrade jag mig, ingen ridning idag.Däruppe var det ännu mera blåsigt och snöigt. Det blev lite mockning och fylla vatten, sedan hem igen.

Väl hemma skottade jag, karln min och Felicia taket, hu är det bara garagetaket kvar. Det verkar aldrig ta slut på detta snöande, tycker att det räcker nu!

1 kommentar :

Urra sa...

Vad härligt med mer snö, eller not. D vet vi vad vi ska göra när vi kommer hem, skotta snö och skotta snö och skotta snö och sen även städa bort julen.