onsdag 12 januari 2011

Kvalitetstid med dotra


Ser ut som att Love tycker om att bli kliad av Lilly

Idag har Lilly och jag tagit en ridtur i mörkret på knappt en timme. Det är alltid trevligt att komma ut på en liten tur, helst nu när det inte ha varit så kallt.
Vi pratar mycket när vi rider tillsammans Lilly och jag, en fin stund för samtal utan att vi blir avbrutna (hm och jag kan koncentrera mig helt på dotra min, vilket jag har svårt för ibland när man är hemma och har en massa som ska göras). Har inte tänkt så förut, men nu fick våran ridning tillsammans ännu en till mening, vi har tid för varandra...
Hm, borde nog börja rida med karln min oxå, så vi får lite tid med varandra ;-P

Jag måste ge syrran stor eloge idag, hon har hållit på i flera, flera timmar och pratat med olika försäkringsbolag för hästarnas räkning. Hon har visst fått migrän på köpet, stackarn. Tack Urra!!!

2 kommentarer :

Kerstin sa...

Att rida med sina barn är verkligen kvalitetstid!!
När jag rider med sonen pratar han oavbrutet, han pratar om saker han aldrig pratar om annars. Underbart och glädjande! Dottern pratar oxå men inte alls lika mkt som sonen.
Härligt att ni kan behålla Love!!

Urra sa...

Migränen berodde inte på försäkringarna.