fredag 8 april 2011

Såå roligt!

Jag tycker att det är såå roligt!!! Med syrran och Nova... Syrran har ju inte tyckt att det har varit så roligt att rida Nova, men hon har verkligen ändrat sig, och det glädjer mig såklart, eftersom att jag älskar Novis.
Idag red syrran henne, men dom hade oturen att möta både traktor och lastbil, vilket gjorde att Nova blev rädd. Men allt hade gått bra, skönt för Nova att ha trygga Urra på ryggen när dom möter läskiga saker...


Syrran och Nova från i fjol...

Imorgon Gunilla-träning, kul!

2 kommentarer :

Kerstin sa...

Härligt om ni båda kan trivas med henne.:)

Urra sa...

Jag kan dock ibland, som idag, önska att jag varit tuff och slagit till på Manta. Det hade nog varit den perfekta hästen för mig. Fast helt klart trivs jag helt bättre med Nova nu och jag gillar verkligen henne. Det ska mycket till innan jag skulle vilja sälja henne och så var det inte för några månader sen. Du har gjort ett bra jobb med Nova, Maria.