torsdag 14 april 2011

Hopphästen Nova


Gruppen som syrran hopptränade med

Syrran och Nova har varit och tränat hoppning för Gunilla ikväll med tre till ekipage. Det gick kanonbra!
Nova var som vanligt lite okoncentrerad och fjantig i början och riktigt pigg var hon oxå...
Sedan släppte det och allt fungerade toppenbra. Övning ger verkligen resultat, det märks tydligt att dom har tränat kontunerligt, kul!
Skulle nog kunna bli en hopphäst av Nova, om man skulle vilja ha en, alltså!!!

Här ser man dom in action!

3 kommentarer :

Urra sa...

Jag var supernöjd med hästen igår. Faktiskt nöjd över mig själv oxå, känns som om min känsla för hoppning och ridning börjar komma tillbaka.

Sen var hon lite busig igår. Synd bara att hon gapar hela tiden, fast det märkte jag inte när jag red.

Kerstin sa...

Oj oj, hon börjar ju ladda lite på hindren ibland oxå! Kul!!
Sv: Tack vad snäll du är!! Hade ju både författar- och journalist drömmar när jag var yngre så.. ;)

jossan sa...

Kul med hoppträning! Hon ser fin ut :)

SV: Tack så mkt!