söndag 24 april 2011

Kompisdag i stallet


Lilly och Alva i skogen med hästarna

Lilly tog med sig bästisgrannen Alva till stallet idag. Dom tog en ridtur i skogen i det fina vädret och jag fick mig en promenad. Det var härligt!

Nova har nu blivit lite riden i två dagar så imorgon måste vi ta det lite hårdare. Kanske ett dressyrpass rent utav...
Eller om jag tar det på tisdag när inte Lilly ska rida, får se hur det blir imorgon.

Lilly skulle rida på Färsta ikväll, men när vi kom dit skulle dom ha teori. På schemat stod det ridning, trist när dom ändrar utan att meddela (jag ska prata med dom om det), så vi åkte hem igen. Dom skulle borsta och tvätta hästar, det kan redan Lilly.

Vi åkte och grejade med våra hästar istället...

3 kommentarer :

Kerstin sa...

Trist när de ändrar, varför??
Sv: Utan hästar blir jag ju inte, ponnysarna blir ju kvar... ;)

Anonym sa...

Vilket härligt kort. Åkte ni upp till våra hästar igen. Vilken tur dom har. Är du ledig på tisdag? Tror vi kommer hem då. Kanske kan jag följa med dig om du vill träna på Färsta då.

Urra sa...

Det var jag Urra som skrev förra kommentaren