torsdag 31 mars 2011

Dressyr för Gunilla


(foto av Tilda)

Vilken dag, började tidigt idag på jobbet. Har nästan inte varit något med barnen , utan suttit i två möten (jag är ingen mötesmänniska, det kryper i kroppen på mig när jag måste sitta stilla).

Blev sedan upphämtad av mor och far, vi for till stallet, för att sedan bege oss till Alnö för ett träningspass. Jag känner mig nöjd, travarbetet gick riktigt, riktigt bra. Nova trampade på och flyttade fint undan för skänkeln. Galoppen gick sådär, men mycket, mycket bättre än de andra gångerna. Nova blev andfådd och svettig idag, hm jag oxå!

Väl hemma igen var det dags att fixa middag och sedan har jag städat, så nu har vi fint till helgen, skönt...

3 kommentarer :

MoM sa...

Vilken lång dag du har haft. Hur får du energin att räcka till? Bra jobbat på alla fronter.

Urra sa...

Jättekul att du är nöjd, önskar att jag kunde varit med.

T sa...

Sv: Yes i know. Nova stod i mitten med den som fotade medans den andra hoppade.