lördag 12 mars 2011

Uteritt i solsken


Love, Kristina (medryttare), Nova, jag, Kimberly och Tilda

Underbart väder, solsken och bara lite blåst. Vi var ute och red i en och en halv timme, påväg bortåt blev det ganska mycket trav och galopp. Love låg på så mycket att det pep om honom när vi saktade av, han kör upp huvudet och ligger på bettet och vill bara springa och springa. Den lilla token, han förstår verkligen inte sitt eget bästa.

Nu har jag städat och fixat här hemma, känns bra. Ska nu hälla upp en liten Martini och börja med maten.
Imorgon ska jag träna för Gunilla, ska bli jättekul!

1 kommentar :

Kerstin sa...

Vilken underbar vår/vinter bild!!
Ang. ND, så visst kan hon gå och skrota i hagen, men det ger ju oxå en dåligt samvete... Och så tar hon ju upp en plats för en frisk häst... :( Jag vet verkligen inte hur jag ska göra...