tisdag 29 mars 2011

Love och Nova i Färsta


Gosisarna (från i somras)

Kristina (Loves medryttare) och syrran har varit med hästarna till Färsta för att rida i tältet så dom får gå på bra underlag.

Det var tydligen många som hade blivit impad av Loves kropp, en shettis utan jättemage hör inte till vanligheten. Han hade som vanligt varit pigg och positiv.

Nova var lite stel i höger sida och dessutom hade hon varit fjantig.

När dom skulle åka hem hade Nova nästan sprungit omkull syrran för hon skulle in i transporten, Love hade ju fått gå in först. Vilken knasboll!

Imorgon ska jag rida igen, då blir det nog mest till att skritta, det är dåligt underlag nu. På torsdag ska jag träna för Gunilla, kul.

På fredag är det dax för en lusbehandling igen, blääääääääääää!!!!!!!!!

3 kommentarer :

tilda sa...

oj. vilken tid ska du träna för henne? Jag tänkte träna för emma samma dag..

Urra sa...

Jag har träningsvärk idag. Nu på morgonen har jag styrketränat så undra hur det känns imorgon. Märks att jag inte rider så ofta.

Kerstin sa...

Han är ju så fin eran Love!